Tuesday, October 13, 2009

Work

Sekarang aku dah kerja.. today is my 5th day at this beautiful office..
Yes, opisku sungguh chantek! Aku dah jatuh hati masa first time aku datang dulu..
So skang aku dah start bekerja di sini..
Perasaan : sangat happy

Tapi biasalah production house keje memang banyak takyah cite ar kan..
Tapi takpe, disebabkan opis ni cun gile dan orang-orang di dalamnya juga best, jadi aku takdehal.. okay je laaa...

Owh lupe, aku keje kat Bsync Productions (yea, btol! Bising! Sesuai sekali dgn watakku. haha!). So kalau ade sesape nak buat event ke nak buat recording ke dan sewaktu dengannya, jangan segan silu, bole msg aku.. hehehe (gile promote).

And right now, jam menunjukkan pukul 7.15ptg. Aku masih di mejaku di tingkat 3 opisku ini.
Pemandangan di luar sungguh indah.. Bole nampak The Gardens dari tingkap sebelah aku ni. Huhu.. Skang aku tgh berehat sebentar bersama-sama kit kat. Sikit lagi nak sambung buat design backdrop..

Keadaan semakin gelap di luar. Dan yang pasti, aku memang setiap hari pulang di kala matahari sudah beradu.. huhu.. Takpe, demi masa depan, aku akan bekerja keras (nak pi Krabi next year! kene kumpul duit! hahaha!?)..

Baiklah.. setakat ini dahulu celotehku (wahahaha! gilelar ayat!!!). Aku mahu menyambung mengadap designku yang masih tak ke mana-mana.. Sehingga bertemu lagi dalam rancangan... De ku kesah!? (hehe. sorry saye tau nama rancangan tu saye tiru. Tapi.. de ku kesah!? wahahaha!!!) Tata titi tutu.. :P

p/s: akhirnya aku bekerjaya! wuuhuuu!

2 comments:

redmonollysum said...

congrats DD. dpt gaji nnti boleh belanja, hahaha. takde lah. bangga sungguh kwn ku dah kerja. best la kerja production! im happy for u! :)

Unknown said...

tq tq.. bole bole.. i blanje teh o ais eh gaji pertama! set! hehehe