Monday, January 28, 2013

Another Wedding

First time aku pergi wedding kawan en.Tunang..
Mumula cuak gak rasa sebab tak kenal sesapa..

Yang aku harapkan cuma Fizam & Ain.. Tapi diorang plak bole pegi wedding lain dulu.. T_T

Demi cintaku pada en.Tunang ecewah! Aku memberanikan diri membuat muka selambe dan follow saja..
Memang ramai kawan-kawan dia, tak mampu aku nak hafal semua nama.. ada beberapa je yg terpahat di ingatan, antaranya cik puan pengantin, Dayah, yg lepak semeja Oshin, Mas, Wati.. yg lain er sorry, next time kita jumpa lagi k, inshaaAllah, and i'll try to remember everyone's name ya.. sorry saya manusia biasa.. (-_-")

Mumula memang aku senyum kat udara, meja dan kawasan sekeliling saja.. tak tau nak pandang mana okay.. sungguh stanger perasaannya..
Mujurlah ada anak Puan Wati yg cute-mute-comey-lote-menawan kalbu yg aku dapat berborak (bahasa kanak-kanak), bagi dia tgk Camo.. excited budak kecik tu..! maka dapatlah aku senyum kat seorang manusia.. hihihi

Lepas tu, Ain & Fizam sampai, fuh tarik oksigen dalam-dalam dan L.E.G.A!
Dapatlah aku borak dan mengeluarkan suara mahalku ini.. wahahaha!

En.Tunang macam biasa, penuh kemesraan dengan para tetamu (dah mcm kenduri dia plak abis semua dia kenal).. Okaylah, bagus en.Tunang saya ni.. baik dengan semua org.. kalau bukan aku puji sape plak nak puji kan.. ehehe..

Lepas tu dah kelam-kabut balik ada meeting.. Inshaa Allah next time kita bersua lagi ya kawan-kawan baru.. Terima kasih harap sudi terima saya seadanya sebagaimana anda menerima En.Tunang sayang saya sebagai kawan.. (^_^)

Di malam yg dingin ini, aku telah meng'edit' beberapa keping gambar buat tatapan dan kenangan.. :)


p/s: Alhamdulillah we are raising a brave warrior named Camo a sugar glider.. she saved her life from a cat and stayed in a place she hated the most which is water for a long time.. she grabbed my finger and hugged it tightly when we found her .. Thank God.. Puji itu milik yang Maha Esa Allah SWT.. Wallahu'alam...

No comments: