Friday, January 11, 2013

aku akan bersamanya


yes, i want to live with him...

ya, aku mahu hidup dengan dia...

the one who will always make me smile..
si dia yang selalu buat aku tersenyum..
who will always make me laugh..
si dia yang selalu buat aku ketawa..
who will shed my tears away..
yang akan menghapuskan air mataku..
who will always made my day..
yang akan selalu menceriakan hariku..

who will have fun with me all the time..
yang akan bergembira denganku setiap masa..
who will scream with me on a roller coaster ride..
yang akan menjerit bersamaku di atas roller coaster..
who will lie by my side at the beach..
yang akan baring di sisiku di pantai..
who will jump happily with me at the lake..
yang akan melompat kegembiraan bersamaku di tasik..
who will sit beside me at a waterfall..
yang akan duduk di sebelahku di air terjun..
who will laugh loudly with me when i fall..
yang akan ketawa bersamaku bila aku terjatuh..
who will never be bored listening to my never ending stories..
yang tidak akan pernah bosan mendengar kisahku yang tak pernah habis..
who will never get tired telling me stories..
yang tidak akan pernah letih bercerita padaku..

he will hug me tightly when i'm angry..
dia akan memelukku erat bila aku marah..
and will let me hug him when he is angry..
dan dia akan membenarkanku memeluknya bila dia marah..
he will always hold my hand when we walk..
dia akan selalu memegang tanganku bila kami berjalan..
and will piggyback me when i'm tired..
dan akan mendukungku bila aku letih..
he will pick me up from work..
dia akan menjemputku pulang dari kerja..
and will drive me home safely..
dan akan memanduku ke rumah dengan selamat..
he will give me advise when needed..
dia akan menasihatiku bila diperlukan..
and will listen to my opinion and advise..
dan akan mendengar pendapat dan nasihatku..
he will lecture me when i did something wrong..
dia akan meleteriku jika aku lakukan kesilapan..
he will know all my problems and will let me know his..
dia akan tahu semua masalahku dan akan berkongsi semua masalahnya..

my friends will be his and his friends will be mine..
kawan-kawanku akan jadi kawan-kawannya, dan juga sebaliknya..
my hobbies will be his and his hobbies will be mine..
hobi-hobiku akan jadi hobi-hobinya, dan juga sebaliknya..
we will be best friends and lovers..
kami akan jadi teman baik dan kekasih..
he will love me as much as i love him..
dia akan menyayangiku sebanyak aku menyayanginya..
we will never leave each other alone..
kami tidak akan meninggalkan satu sama lain..
we will share everything together.. forever..
kami akan berkongsi segalanya.. selamanya..

no pretending.. no sweet talking.. no empty promises..
tiada kepura-puraan.. tiada ayat manis.. tiada janji kosong..

originally written on 22nd June 2009 - i'll be with him


p/s: supaya kamu faham isi hatiku yang dari dulu... (^_^")

No comments: