Tuesday, June 09, 2009

coz i'm bored to death

1. Bekas kekasih saya adalah :
hwbaswhsa..

2. Saya sedang mendengar :
ain't gonna loose you

3. Mungkin saya patut:
tido..

4. Saya suka :
melepak bersama rakan-rakan

5.Sahabat-sahabat baik saya :
sentiasa dekat di hati..

6.Saya tak faham :
kenapa org cipta online game?!

7.Saya kehilangan :
masa keriangan

8.Ramai yang berkata :
Hah?? Result keluar esok ke? (demm it.. cuak giler)

9.Makna nama saya :
saya pon tak pasti

10.Cinta itu adalah:
menyakitkan tapi mampu membahagiakan

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
tido

12.Saya akan cuba :
tidak memikirkan yg bukan-bukan

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
selagi masih bersama

14.Telefon bimbit saya :
sentiasa bersama

15.Bila saya terjaga dari tidur :
terus mendapatkan handphone dengan penuh harapan.. dan dengan pantas tgk ym dan fb..

16.Saya paling meluat apabila :
otak ni tak boleh berhenti berfikir macam-macam

17.Pesta/Parti adalah :
masa bersama kawan-kawan

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
panda bear.. tp temui dalam tv je.. huhu

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
masa baby kot.. takyah pikir ape2..

20.Hari ini :
sudah masuk hari selasa..

21.Malam ini saya akan :
mimpi yang indah-indah

22.Esok pula saya akan :
ke cyber.. kalau mood mama baik.. cyber!! i miss u already..


23.Saya betul-betul inginkan :
kebahagiaan

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
kenapalah potong rambut ni.. kan dah nampak bulat sangat muka ni!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
bagus

26.Makanan Barat atau Jepun :
dua-dua ok kot..

27.Bilik yang terang atau gelap :
lampu kuning.. tak suke lampu putih!

28.Makanan segera adalah :
untuk masa-masa tertentu sahaja

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
chiow.. papahal call k..

30.Siapa yang anda nak Tag?
sapa saja yg bosan mcm saya..

p/s: thanks syiera.. terisi masaku buat natang ni.. hihi

No comments: