Sunday, November 11, 2012

L.O.V.E aka C.I.N.T.A

http://www.mindafahmi.com/2012/11/cinta-itu-memberi.html

credits to the writer of that blog. Thanks a lot for making it clearer for me..

Love is not "Give and Take" but love is Give and Give".

Baru-baru ni, selepas Majlis Pertunanganku, aku sedar betawa keluargaku amat menyayangiku..
Bersungguh-sungguh depa tolong, buat dan bagi macam-macam walhal sejak kebelakangan ni aku selalu ketepikan keluargaku..

Aku terlepas Majlis Nikah Mizah, Majlis Tunang Syidi, dan macam-macam majlis keluarga lagi disebabkan aku perlu menghadirkan diri ke majlis lain utk kerja.. Dan kalau aku dapat hadir pon, sekadar 'tunjuk muka' orang kata.. Selalu tak dapat nak stay lama-lama.. Busy bebenor...

Alhamdulillah, sekarang aku ada lebih masa untuk keluarga.. InsyaAllah akan lebih lagi dan lagi..  Aku akan buktikan aku cintakan keluargaku... InsyaAllah...

Hari ni first time aku bersama rombongan pengantin laki. Mengiringi Syidi for his big day.
Tahniah Syidi & welcome to the family Dear Ernatasha... ;)



P/s: Benar kata orang, setiap yang berlaku ada hikmahnya..

No comments: