Friday, November 30, 2012

JoZan

Yeah, Jozan from Maharajalawak..

Dulu aku takdela layan sangat rancangan tu.. Aku pernah layan masa time nabil je.. N dia sorang je yg kelakar aku rasa time tu..

Tapi sekarang, memang tak dinafikan, JoZan adalah pelawak tersohor di Malaysia hari ni..!!

Aku pernah beberapa kali contact manager diorang sebab nak panggil untuk jadi emcee dan buat persembahan utk event-event yg aku handle sebelum ni.. Tapi malangnya harga diorang memang tak tercapai akalmu, menyebabkan aku tak pernah berpeluang kerja dgn Jozan sebab client aku semua tak sanggup nak keluarkan budget lebih.. sobs.. 

Aku tak salahkan diorang letak harga macam sekarang. Al-maklumlah, masa tengah naik ni la nak demand kan.. lagipon bukan senang nak jadi selebriti yang sentiasa diharapkan untuk menghibur.. 

Maharajalawak Mega 2012 dah nak masuk minggu ketiga.. Tak sabar nak tengok persembahan JoZan.. Jambu dan Shiro pon favourite aku jugak.. Boboi, aku suka.. Cuma rasa tak kena je Nabil dalam gang tu.. Or mungkin belum serasi..

Oklah, jom layan JoZan punya persembahan minggu pertama.. Nilah lawak terbaik aku pernah tonton kat Malaysia ni.. Keluar air mata aku gelak!! Adoi pon...! (Minggu kedua pon best jugak, tapi yg ni TERBAEK!!!)

   

 p/s: Zaman dah berubah... Zaman sekarang orang lebih suka sesuatu yang jujur dan bersahaja..

No comments: